Monday, October 4, 2010

Decir El Veras

Assalamualaikum dan selamat petang.

Tiga tahun yang lalu saya hanya melihat dan membaca tulisan-tulisan artikel di blog kawan-kawan. Saya juga merasai betapa 'panasnya' saat itu dengan wujudnya blog yang pelbagai seperti cendawan tumbuh lepas hujan. Ada blog yang mempunyai tujuan tertentu dan tidak kurang sekadar menjadi tempat luahan perasaan.

Kini, mungkin masanya sudah tiba untuk saya mempunyai blog sendiri sebagai tempat untuk berkongsi ilmu dan pengalaman supaya dapat memperbaiki diri saya sendiri dan orang lain juga. Maka wujudlah Decir El Veras.

Decir El Veras atau Decir La Vedad (bahasa Sepanyol) bermasksud ' Say The Truth' dalam bahasa Inggeris. Jika dialih kepada bahasa Melayu pula ianya berbunyi Katakan Yang Benar. Moga coretan saya di dalam blog ini berlandaskan perkongsian yang tulus dan melatih diri untuk menulis dengan baik. Insyaallah.

Moga kita sentiasa berusaha dan berdoa untuk mencari dan meniti arus kehidupan dengan kebenaran walaupun kadangkala kebenaran itu menyakitkan dan sukar untuk diterima.









No comments:

Post a Comment